استایل

شلوار مام استایل و آنچه باید در ست کردن با مام استایل بدانید

سلنا گومز و مام استایل

شلوار های جین جز کار راه اندازترین شلوارهایی است که می توانیم برای مکان های مختلف از آن استفاده کنیم.چرا که تقریبا در همه جا می توانیم آن ها را بپوشیم،چه زمانی که به بازار می رویم، چه به صرف ناهار با دوستان. در این مقاله در سایت دخترانه نگاهی به شلوارهای مام استایل و روش های ست کردن با این شلوار می پردازیم. تقریبا سال ۲۰۱۸ بود که این سبک از شلوار دهه هشتادی،دوباره احیا و مورد توجه طراحان مد و جوانان قرار گرفت و به دنیای مد بازگشت. یکی از مزیتهای شلوارهای مام استایل این است، شما محدودیتی در ست کردن ندارید،تقریبا همیشه با هر چیزی که دم دستتان بیاید جور در می آید و وقتی به خود در آینه نگاه می کنید،از دیدن استایل خود لذت می برید.

شلوارهای مام استایل به چه شلوارهایی گفته می شود؟

شلوار های مام استایل به شلوارهای جین گشادی که دارای فاق بلندی هستند گفته می شود،شلوارهای مام استایل معمولا رنگ آبی یکدست دارند،بخش پاهای این شلوار معمولا مخروطی شکل و قسمت بالای آن گشاد و قسمت مچ پا تنگ است،البته مدل هایی دیگری از آن ها هم در بازار یافت می شود.

بیشتر بخوانید : استایل مونوکروم چیست؟ از چه اکسسوری و رنگ هایی برای استایل مونوکروم استفاده کنیم؟

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم ؟

این یک پیشنهاد است. چرا که شما با این شلوارها می توانید،هر کفشی بپوشید. اما شلوار مام استایل با کتانی سفید یا سرمه ای بسیار چشم نواز خواهد بود.اگر میخواهید یک استایل مدرن داشته باشید،می توانید با کفش های پاشنه بلند شلوار مام استایل تان را ست کنید.

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم ؟

چه مانتویی با شلوار مام استایل بپوشیم ؟

معمولا شلوارهای مام استایل باید دیده شوند،به این دلیل مانتوهای جلو باز مناسب این نوع شلوار است.

بیشتر بخوانید : شلوار مام فیت چیست؟ مام فیت و مام استایل چه تفاوت و شباهتی دارند؟

هودی دخترانه و مام استایل :

در فصل پاییز هودی دخترانه کمی گشادتر از سایز واقعی شما می تواند،ست مام استایل شما را جذاب تر کند،آن هم زمانی که با یک کتانی سفید ست شود.

حرف آخر :

و در آخر با شلوارهای مام استایل،لباس های ساده و اسپرت بپوشید،این شلوارها با تیپ های مینیمالیست بسیار خوب ترکیب می شوند. اگر شما پاهای کوتاه و دور کمر بزرگی دارید،این شلوارها برای شما بهترین انتخاب است.

+1
2
+1
1
+1
2
+1
2
+1
0
+1
0
+1
1

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “شلوار مام استایل و آنچه باید در ست کردن با مام استایل بدانید

  1. تصویر آواتار پگاه گفت:

    لطفا درمورد بقیه مدلهای شلوار وست کردنشون بیشتر مطلب بزارین

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.