آرایش و زیبایی, استایل, مو

معرفی رنگ موهای ترند سال ۱۴۰۰ – ۲۰۲۱

رنگ مو فندقی

رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۱

با شروع سال جدید همه بفکر تغییر وتحول در سبک زندگی ، ظاهر ،استایل، دکوراسیون و….می افتند ،بسیاری از افراد برای خود برنامه ریزی های بلند مدت وکوتاه مدت را پیش بینی می کنند و امیدوارند که با تغییر لایف استایل خود به اهدافشان برسند.
در این میان هستند افرادی که معتقدند تغییرات بزرگ از قدم های کوچک آغاز می شود .آنها بدنبال چیزهای عجیب و غریب و متحیرالعقول نیستند و اعتقاد دارند که باید به خود زمان بدهند و آهسته و پیوسته به جلو گام بردارند.


درنتیجه با تغییرات مثبت وکوچکی که در ظاهر خود ایجاد میکنند علاوه بر حسّ مثبت و خوبی که برای خود می سازند هربار که جلوی آینه می روند قدمهای بزرگتر را پیش روی خود میبینند و مصمم تر می شوند.
یکی از راههای ایجاد تنوع دراکثر خانم ها وحتی آقایان تغییر رنگ مو ،مدل موها وحتی تغییر سبک لباس پوشیدن است.در ادامه سایت دخترانه شما را با جدیدترین مدهای رنگی سال ۲۰۲۱ میلادی و ۱۴۰۰ شمسی آشنا می کند.

رنگ مشکی

رنگ مشکی درنگاه اول بسیار ساده بنظر می رسد اما همین سادگی ذاتی این رنگ را بسیار خاص وپرطرفدار کرده است .رنگ مشکی شما را کم سن و سال تر وجوان و سرزنده نشان می دهد و امسال بین سلبریتی های معروف ایرانی چون پریناز ایزد یار،الناز شاکردوست وآزاده صمدی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از سلبریتی های خارجی نیز می توان به آنادآرماس و ریحانا یاد کرد. بیشتر بخوانید : ترکیب رنگ مو مشکی و مشکی پر کلاغی

ترکیب رنگ مو مشکی پر کلاغی
رنگ مو مشکی

رنگ موی فندقی با سایه روشن های جذاب

رنگ فندقی رنگی گرم و بی حاشیه است که طرفداران زیادی بین همه ی سلیقه ها دارد ،این رنگ گرم و دوست داشتنی چهره ی شما را مهربان تر و صميمى تر نشان می دهد و همچنان جز رنگهایی است که حال و هوایی دوستانه در مخاطب القا می کند .
درسال جدید این رنگ نیز خودش را بین ترندهای ۲۰۲۱ جاداده است و افراد معروف زیادی از آن استقبال کرده اند.
می توانید لابلای موهایتان از هایلایت های قهوه ای شکلاتی ،کاراملی و مسی جهت ایجاد حال و هواي جدید هم بهره ببرید و رنگ مویتان را از یکنواختی خارج کنید .دربین این سلبریتی های معروف می توان به پریانکا چوپرا ،نیکی کریمی و هدی زین العابدین اشاره کرد.

رنگ مو فندقی
رنگ مو فندقی

رنگ موی پاستیلی

این رنگ جذاب و دخترانه امسال تحولی بزرگ بین طرفداران رنگهای روشن بوجود آورد . رنگ پاستلی با تنوع زیاد از رنگهای خاص به شما اجازه می دهد که ملکه ی رویاهای کودکیتان باشید . بعید است که در نقاشیهای کودکی دختری با موهای صورتی یا آبی یا نارنجی وحتی سبز نکشیده باشید و از دیدنش غرق شور و شعف نشده باشید ،رنگ پاستیلی اینجاست تا شمارا به روهایتان بسپارد.

بیشتر بخوانید :‌ ترکیب رنگ مو پاستیلی


از پر طرفدار ترین رنگهای پاستلی امسال می توان به صورتی ،نارنجي وهلویی اشاره کرد ،برای داشتن سایه روشن های جذابی ازین رنگ باید انتهای موهایتان حتما به پایه ۱۰ رسیده باشد و قسمتهای میانی درپایه ۹ باشد.
خوشبختانه فرمول این رنگ موی خاص هم در سایت دخترانه موجود است.
از سلبریتهایی که امسال سراغ رنگهای پاستلی رفته اند می توان به دمی لوواتو ، کیت هادسون اشاره کرد.

رنگ مو پاستلی
رنگ مو پاستلی

رنگ موی ماهاگونی

رنگ ماهاگونی جز رنگهای جذابی است که همیشه در صدر انتخاب های بانوان است می توانید با افزودن تناژ قرمز این رنگ را جسورانه تر کنید ویا رگه هایی از شرابی وحتی مسی را درلابلای تارهای موهایتان بگنجانید .
رنگ ماهاگونی می تواند چهره ای گرم وزیبا را به شما هدیه دهد و هربار که جلوی آینه می روید از دیدن خودتان لذت ببرید ،ماهاگونی تصویر زنی قدرتمند است که سعی دارد باید و نباید ها را کنار بزند و در عین حال پایبند به سنت های نیاکانش نیز بماند.
می توانید برای داشتن این رنگ جذاب از تکنیک آمبره بالیاژ بهره ببرید و همه ی نگاهها را به خود معطوف کنید و باز هم خبرخوش اینکه هم اکنون فرمول این رنگ جذاب در سایت دخترانه موجود می باشد.

بیشتر بخوانید :‌ ۳ فرمول ترکیب رنگ مو ماهاگونی

ترکیب-رنگ-مو-ماهاگونی-تیره
رنگ مو ماهاگونی تیره

هایلایت جلو مو

هایلایت های روشن در دوطرف صورت بگونه ای که اطراف چهره تان قاب گرفته شود یکی از ترندهای پرطرفدار امسال است . معمولا هایلایت ها چنددرجه روشن تر از موی زمینه انتخاب می شوند و می توانید آنها را به رنگهای دلخواهتان رنگساژ کنید ،بعنوان مثال تغییر رنگ موی امسال بلاحدید وکایلی جنر یکی از اینهاست.
برای اینکار کافیست موهایتان را فرق وسط باز کنید ودسته ای از موهای دوطرف صورتتان را انتخاب کرده و دکلره کنید ،سپس باتوجه به تناژ اصلی رنگ زمینه آنها را رنگساژ کنید البته می توانید از رنگهای فانتری هم بهره ببرید و چهره ای دخترانه تر را تجربه کنید.

هایلایت جلوی مو

رنگ موی مسی

رنگهایی که از طبیعت الهام گرفته اند همیشه جز پرطرفدارترین رنگها هستند ،بخصوص فلزاتی مانند طلا ومس ونقره بیشترین تاثیر گذاری را روی سلیقه ی ما داشته اند.
رنگ مسی امسال طرفداران دوچندانی بعد از اکران فیلم ملکه ی شطرنج پیداکرد ،بازیگر نقش اول با موهایی مسی نارنجی و چهره ای درعین سادگی اما جذابیت توانست نظرها را به خود جلب کند .
بازيگران بسیاری نیز تحت تاثیر این جذابیت خالص قرار گرفتند که می توان به جی جی حدید اشاره کرد.

بیشتر بخوانید : ۳ فرمول ترکیب رنگ مو مسی, مسی طلایی, مسی نسکافه ای

ترکیب رنگ مو مسی
رنگ مو مسی

رنگ موی نقره ای

از گذشته تا امروز همیشه جز پرطرفدارترین رنگها بوده است ،برخلاف خانواده ی نزدیکش رنگ دودی و خاکستری که در صورت انتخاب نادرست تاثیر معکوس برروی سن می گذارد نقره ای می تواند جذابیت خاصی به چهره ببخشد ،این رنگ جسورانه در لابلای موهای شما میدرخشد و می تواند برخلاف سردی ظاهری، گرمایی دوچندان به صورتتان بدهد.
می توانید تمام موهایتان را به رنگ نقره ی خالص در آورید و یا تکه هایی درشت جسورانه از میان موهایتان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : فرمول ترکیب رنگ مو نقره ای و نقره ای دودی

رنگ مو نقره ای
رنگ مو نقره ای

مش های تکه ای و پهن

از دیگر ترندهای ۲۰۲۱ می توان به مش های پهن و نامرتب اما روشن روی موهای تیره اشاره کرد . این تفاوت رنگی نقطه ی تمایز این مد با دیگر ترندهاست.
در معرفی های قبلی سایه روشن ها به آرامی به سمت هم حرکت میکردند و رنگها از تیره ترین تا روشنترین قسمت مو به ملایمت به سمت هم میرفتند . اما مش چانکی کاملا ساختارشکنی کرده وتمام قواعد بازی رنگها را برهم میزند.
این سبک مو را میتوانید بین سلبریتی هایی از جمله جنیفر لوپز مشاهده کرد.

رنگ مو ترند سال
رنگ مو مش تکه ای

رنگ موی طبیعی

از آنجایی که یکی از پرطرفدارترین مدهای ۲۰۲۱ بازگشت به حالت طبیعی و نچرال فرد است می توانید اجازه دهید موهایتان در رنگ اصلی خود نمایش داده شوند تا طبیعی ترین حالت ممکن را داشته باشید ،حفظ رنگ موی طبیعی وداشتن موهای سالم بهمراه پوستی نچرال و بدون آرایش راحترین و درعین حال زیباترین شکل شما می تواند باشد.

ترکیب رنگ مو مشکی طبیعی

در این بین رنگهای نئونی و گلبهی و استخوانی نیز جز انتخاب های بی شمارى است که می توانید داشته باشید.
دقت داشته باشید که تناسب رنگ مو و پوست شما جز اولویتهایتان برای انتخاب باشد مگر اینکه فردی ریسک پذیر باشید و بخواهید هر طیف رنگی را فارغ از تناسبات انتخاب کنید.
اما خبر خوب این است که فرمول تمامی رنگهای یاد شده اکنون بر روی سایت دخترانه قرار داده شده تا شما بتوانید طبق سلیقه و نظر شخصی و در مواردی با کمترین هزینه و درمنزل آرایشگر خود باشید.

فرمول ترکیب رنگ مو گلبهی
رنگ مو گلبهی
+1
3
+1
5
+1
3
+1
1
+1
2
+1
0
+1
1

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “معرفی رنگ موهای ترند سال ۱۴۰۰ – ۲۰۲۱

  1. تصویر آواتار nersi گفت:

    مرسی دخترانه گلبهی همین ترکیب رنگی که گذاشتید من گذاشتم خیلی خوشمل شدم میترسم قربانی بدم 😹😻

  2. تصویر آواتار مهتاب گفت:

    ماهاگونی اصلن میمیرم براش 😻😻 ولی کسی سراغ ندارم همون چیزی که میخوام در بیاره 😭

  3. تصویر آواتار مریم گفت:

    رنگ مو فندقی با سایه ی روشن همین عکسو نشون آرایشگر بده بگو اینو میخوام نارنجی تحویلت میده

    1. تصویر آواتار مهتاب گفت:

      نگوووو دلم خوووننننه 😿😿😿

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.