بار و باربری
1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
با توجه به مسافت استان هزینه فرستادن بسته به شرایط سفارش،یعنی محل تحویل و نوع ارسال(پیشتاز یا سفارشی) متفاوت است و در فرم سبد خرید بعد از وارد شدن مشخصات و ادرس به آگاهی مشتریان میرسد.
2-هزینه ارسال سفارش معمولا چقدر است؟
هزینه ارسال سفارش به طور میانگین ۱۴ هزار تومان است. که در موارد اجناس سنگین یا سبک افزایش یا کاهش مییاید.
3-سفارشات پستی معمولا چه زمانی به دستم میرسد؟
پست پیشتار:۲تا ۳ روز کاری بعد از دریافت پیامک اداره پست
پست سفارشی: ۵ تا ۱۰ روز کاری بعد از دریافت پیامک اداره پست
پرداخت در دخترانه
1- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما میتوانید از طریق همهی کارتهای بانکهای عضو شتاب پرداخت خود را در مرحله آخر سفارش خود انجام دهید.
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال اند
2- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. ولی در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و پول را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود
4- در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
5- اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
در ساعت اداری با شماره تلفن تماس بگیرید و هماهنگ کنید. پس از هماهنگی کالا را به نشانی ثبت شده در صفحه تماس با ما پست کنید.