آرایش و زیبایی, استایل, مو

معرفی پرطرفدارترین رنگ موهای فانتزی دخترانه ۲۰۲۱

رنگ مو فانتزی دخترانه سال

پر طرفدارترین رنگ موهای فانتزی دخترانه سال ۲۰۲۱

در سال جدید رنگهای شاد و فانتزی بسیار ترندشده اند و شما میتوانید موهایتان را به رنگهاي شاد و دخترانه ی دلخواهتان درآورید .
رنگهای پاستلی جز پرطرفدارترين رنگ موهایی هستند که بسیار مورد توجه دختران و زنان جوان قرارگرفته اند .رنگهای صورتی،سبز ،آبی ،زرد و….شما را در مرکز توجه قرار می دهند و جسارت و زنانگیتان را به رخ می کشند .
با دخترانه همراه باشید تا پرطرفدارترین رنگهای فانتزی دخترانه ی امسال را به شما معرفی کنیم و در ادامه ترکیب چند رنگ خاص و جذاب را به شما آموزش دهیم .

رنگ پاستلی آبی

رنگ موی آبی می تواند یکی از انتخابهای شما درسال جدید باشد .این رنگ سرد جذابیت ویژه ای دارد و برای افراد با پوست روشن بسیار مناسب است . سردی رنگ آبی می تواند گرمای تابستان را خنثی کند و یک تضاد زیبا بوجود آورد .

رنگ مو پاستلی آبی
رنگ مو پاستلی آبی

رنگ پاستلی صورتی

رنگ صورتی بعنوان یک رنگ دخترانه در دنیای مد شناخته شده است ،هرچند که در سالهای اخیر جنسیت از روی رنگها و حتی مدهای لباس برداشته شده است و شما میتوانید فارغ از جنسیت رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.
این رنگ ملایم لطافت بیشتری به دنیای دخترانه می بخشد و بسیار خاص وپرطرفداراست. در این مطلب با نام ( فرمول ترکیب رنگ مو پاستلی صورتی ) می توانید، آموزش ترکیب رنگ مو این رنگ را آموزش ببینید.

فرمول ترکیب رنگ موی پاستلی صورتی
رنگ مو پاستلی صورتی

رنگ نقره ای

رنگ موی جذاب نقره ای سالهاست که درمرکز توجه قرار گرفته است و انگار بزودی قصد رفتن ندارد . رنگ نقره ای را می توانید بصورت هایلایت های نامنظم ویا مش های تکه ای وپهن در لابلای موهایتان استفاده کنید و از درخشش آن لذت ببرید. در این مطلب با نام ( فرمول ترکیب رنگ مو نقره ای ) می توانید، آموزش ترکیب رنگ این رنگ مو را آموزش ببینید.

رنگ مو نقره ای
رنگ مو نقره ای

رنگ قرمز توت فرنگی

رنگ موی قرمز توت فرنگي یک رنگ جذاب و جسورانه است که معمولا در قسمت انتهایی موها و با ترکیب رنگ مشکی استفاده می شود و حتی بعضی افراد ترجیح میدهند که تمام موهایشان را به این رنگ جذاب و دلفریب در آورند.

رنگ مو فانتزی دخترونه
رنگ مو قرمز توت فرنگی

رنگ یاسی

رنگ موی یاسی یک رنگ تابستانی و خاص برای دختران باهوش و جذابی است که از روز مرگي و یکنواختی خسته شده اند و ترجیح می دهند با کمی جسارت دنیای رنگی تری را به خود هدیه بدهند. در این مطلب با نام ( فرمول ترکیب رنگ مو یاسی ) می توانید ترکیب رنگ این رنگمو را آموزش ببینید.

ترکیب رنگ مو یاسی دودی
رنگ مو یاسی دودی

رنگ موی رنگین کمانی

ترکیبی از چندین رنگ پاستلی و یا رنگهای فانتزی دلخواهتان بر روی موهایتان می تواند رنگ موی رنگین کمانی و جذابی را به شما دهد ،برای این منظور هردسته از موهایتان را با یک رنگ، رنگ آمیزی کنید و پس از مکث لازم آبکشی کنید.

رنگ موهای فانتزی دخترانه
رنگ مو رنگین کمانی

برای داشتن رنگ موهای فانتزی دخترانه نیاز به پایه رساندن موهایتان با دکلره دارید و حتما باید موهایتان به پایه نه و بالاتر رسیده باشند و هیچگونه زردی بر روی پایه موهایتان باقی نماد .
برای این منظور قبل از رنگساژ موهایتان حتما از شامپوی ضدزردی استفاده کنید وپس از آبکشی موهایتان را به رنگ دلخواهتان رنگساژ کنید.


بسیاری از ترکیبات رنگ مو های فانتزی دخترانه در سایت دخترانه در قسمت ( ترکیب رنگ مو ) موجود است و می توانید از آنها بهره ببرید وموهایتان را به رنگ دلخواهتان رنگ کنید اما اگر ترکیب و تهیه ی رنگ موها برایتان دشوار است از روش ساده تری استفاده کنید.

برای این منظور کافیست یک تیوپ از رنگ ژله ای مورد نظرتان تهیه کنید و آن را برروی موهای دکلره شده و مرطوبتان رنگساژ کنید ،سپس بیست دقیقه صبرکنید تا موهایتان رنگ شود ،اگر رنگ تیره تری میخواهید می توانید مدت زمان مکثتان را بیشتر کنید.

دقت داشته باشید که رنگ موهای فانتزی دوام کمی دارند اما می توانید با رنگساژ ماهانه وشستشوی موها با شامپوهای فاقد سولفات دوامشان را افزایش دهید.

لطفا نظرات و پیشنهاداتتان را با دیگر کاربران دخترانه درمیان بگذارید و اگر فرمول رنگ خاصی را در نظردارید به ما بگویید تا در کوتاهترین زمان ممکن آموزش مربوط به رنگ دلخواهتان را برایتان تهیه کنیم . 😉

+1
19
+1
66
+1
15
+1
19
+1
5
+1
4
+1
10

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “معرفی پرطرفدارترین رنگ موهای فانتزی دخترانه ۲۰۲۱

  1. تصویر آواتار زهرا گفت:

    فقط یاسی 😍❤️

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.