استایل

شلوار مام فیت چیست؟ مام فیت و مام استایل چه تفاوت و شباهتی دارند؟

استایل شلوار مام فیت

شلوارهای جین طرح های مختلفی دارند،اما دو نوع از این شلوارهای هستند که در چند ساله گذشته طرفداران بسیار پیدا کرده اند.شلوارهای مام استایل و مام فیت… در این مطلب در سایت دخترانه به تفاوت های شلوار مام فیت با مام استایل و چگونگی ست کردن با این شلوار پرطرفدار می پردازیم.

تشابه و تفاوت های شلوار مام فیت و مام استایل :

شلوارهای مام فیت بسیار شبیه مام استایل می باشند، اما مهمترین تفاوت این دو در قسمت ران و ساق پا است.همانطور که از نام شلوارهای مام فیت پیداست، این نوع شلوار فیت بدن است اما تنگ و چسبان نیست،در عین حال به گشادی مام استایل هم نیست. شلوارهای مام فیت دارای ران و ساق پای جذب هستند،اما شلوار مام استایل گشاد تر هستند. همچنین شلوارهای مام فیت معمولا از پارچه های ضخیم تر و کشی دوخته می شوند از تفاوت ها که بگذریم تشابه این دو شلوار در فاق بلند است.

با شلوار مام فیت چه کفشی بپوشیم ؟

همانند شلوارهای مام استایل،برای ست کردن با شلوار مام فیت بهترین گزینه کتانی های دخترانه می باشد.برای استایل مدرن هم می توانید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید.

با شلوار مام فیت چه کفشی بپوشیم ؟

با شلوار مام فیت چه مانتویی بپوشیم ؟

به دلیل فاق بلندی که این شلوارها دارند،بهترین گزینه برای ست کردن،مانتوهای جلو باز می باشند.اما نه مانتوهای تنگ،هچنین می توانید از کت یا پالتو بلند نیز برای ست کردن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : استایل مونوکروم چیست؟ از چه اکسسوری و رنگ هایی برای استایل مونوکروم استفاده کنیم؟

با شلوار مام فیت چه مانتویی بپوشیم ؟

با مام فیت چه تیشتری بپوشیم ؟

اگر می خواهید شلوار مام فیت را با تیشرت ست کنید،بهترین گزینه تیشرت های کوتاه ساده و اسپرت بزرگتر از سایز خودتان می باشد.بهتر است که تیشرت خود را داخل شلوار بگذارید.

حرف آخر :

شلوارهای مام استایل برای افراد لاغر مناسب است و شلوارهای مام فیت برای افرادی که کمی چاق تر هستند .امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. اگه پیشنهادی در ست کردن با این شلوار دارید،در قسمت نظرات با دیگران کاربران دخترانه به اشتراک بگذارید.

+1
0
+1
3
+1
8
+1
1
+1
1
+1
1
+1
1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.