آرایش و زیبایی, مژه و ابرو

راهنمای انتخاب ریمل

راهنمای انتخاب ریمل

بهترین ریمل های بازار :

یک ریمل خوب اولین وسیله برای آرایش چشم است. استفاده آسان در کنار تاثیر بسیار در آرایش باعث شده تا ریمل یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایش به حساب بیایید ریمل ها انواع مختلفی دارند از جمله : ریمل بلند کننده٬ فر کننده و حجم دهنده.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین رژلب های بازار و نکاتی برای مراقبت از لب ها

ریمل بلند کننده :

اگر شما میخواهید مژه های بلندی داشته باشید از این نوع ریمل استفاده کنید این ریمل ها حاوی مواد الیافی هستند که می توانید بدون جمع شدن ریمل روی مژه ها چند لایه ریمل بزنید. یکی از ریمل های بلند کننده که اکثر خانم ها از استفاده آن راضی هستند ریمل لانکوم هیپوز دال آیز ( Hypnose doll eyes ) است این ریمل حاوی مواد پلیمری مژه های شما را حالت پذیر و بلند می کند.

Hypnose doll eyes

ریمل بلند کننده دوبورا مدل Volume 24or این ریمل با قابلیت بلند کننده.حجم دهنده و حالت دهنده با کیفیت قابل قبولی می تواند از چسبیدن مژه ها جلوگیری کند و بلندی مژه های شما را چند برابر کند.

Volume 24or

بیشتر بخوانید : طرز تهیه اواع ماسک صورت خانگی برای جوانسازی پوست و رفع تیرگی و چین و چروک صورت

ریمل حجم دهنده :

اگر مژهای کم پشتی دارید این نوع ریمل برای شما بسیار مناسب است. ریمل های حجم دهنده همانگونه که از نامشان پیداست به مژه های شما حجم میدهند. اینگونه از ریمل ها ترکیبات غلیظی دارند و دارای موم هستند و برای کسانی که چشم های گربه ای دارند مناسب هستند. اگر به دنبال یک ریمیل حجم دهنده و ضد آب هستید. ریمل ایزادورا سری big bold شماره 10 می تواند انتخاب خوبی باشد. این ریمل به سرعت خشک خواهد شد و شما می توانید در زمان کوتاه چند لایه ریمل روی مژه های خود بزنید.

big bold

یکی دیگر از ریمل هایی که حجم مناسبی برای مژه های شما فراهم می کند و به علاوه سلامتی پوست شما را حفظ می کند تا دیگر نگران آسیب مصرف ریمل نباشید ریمل ایمپکت کلینیک Impact optimal است.

Clinique

ریمل فر کننده :

نوع دیگر از ریمل ها ریمل های فر کننده هستند و برای خانم هایی که مژه های خیلی صاف و بی حالتی دارند پیشنهاد میشوند. یکی از ریمل های فرکننده ریمل میبلین Maybelline – lash sensational است . این ریمل ضد آب با برسی با عملکرد عالی می تواند مژه های شمارا بلند تر و حجیم تر کند بدون آنکه توده ای ایجاد کند.

Maybelline lash sensational

پیشنهاد دوم ریمل فرکننده و حجم دهنده دیور آیکونیک اورکرل Dior Iconic Overcurl است. این ریمل با برسی خمیده باعث می شود که تمام مژه های شما پوشش داده شود همچنین باعث می شود حالت فر مژه را حفظ کرده و توده ای ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب موجود در بازار

Dior Iconic Overcurl

شما از چه ریملی استفاده می کنید ؟ ریمل پیشنهادی شما چیست ؟ لطفا تجربیات خودتون رو در قسمت دیدگاه ها با ما و مخاطبان به اشتراک بگذارید.

+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

1 دیدگاه در “راهنمای انتخاب ریمل

  1. تصویر آواتار سارا گفت:

    ریمل میبلین خیلی عالیه ومژه هارو بهم نمیچسبونه وطبیعی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.