ترکیب رنگ مو

آموزش ترکیب رنگ مو آبی کلاسیک

فرمول رنگ-مو-آبی

فرمول رنگ مو آبی

بی شک یکی از زیباترین رنگ ها جهت تغییر کلی ظاهر رنگ موی آبی است، برخلاف اینکه در طبیعت رنگ آبی نشانه ی سکون و آرامش است، اما وقتی این رنگ بر روی موها مینشیند دنیایی از روح سرزندگی به دنیای زیبای زنانه وارد میشود.

ترکیب رنگ موهای بیشتری را آموزش ببینید : ترکیب رنگ مو آبی یخی


افرادی که رنگ موی آبی را برای موهای خود می پسندند انسانهای شجاع و سرزنده وهنجار شکن هستند و با انتخاب این رنگ شادی وسرزندگی را به خود و اطرافیانشان هدیه می دهند.

رنگ آبی طیف های مختلفی دارد ،از جمله آبی اقیانوسی ،آبی لاجوردی ،آبی کلاسیک و . . .
و برای هر کدام ازین رنگها باید نکاتی را درنظر گرفت .

همچنین سلامت موها جز ارکان اولیه برای نمود این زیبایی است.بی شک وقتی برروی موهای آسیب دیده و دمج این رنگ بنشیند ظاهر خوشایندی به مو ها نخواهد بخشید. پس قبل از هر تصمیمی به این نکات نیز توجه کنید. حال با این فرض که موهای شما کاملا سالم است به ذکر نکاتی راجع این رنگ میپردازیم.

نکات مهم در مورد رنگ کردن موها با رنگ آبی :

۱ – توجه داشته باشید که رنگ موی آبی بر روی پایه ۹ و ۱۰ مینشیند واگر از پایه های دکلره پایینتر استفاده کنید نتیجه رنگ سبز لجنی و یا ته مایه رنگهای نارنجی میشود. و حتی اگر خروجی کار شما درلحظه اول خوب باشد، پس از یک تا دوبار شستشو رنگ آبی پاک شده و رنگ زمینه که چندان جالب هم نیست از زیر کار نمایان میشود.

۲ – رنگ موی آبی بر روی رنگ موی زمینه طبیعی شما نمیشیند و تنها ممکن است زیر نور زیاد هاله ای از رنگ آبی به شما نمایش بدهد که آن هم پس از دوبار شستشو پاک میشود.

۳ – توجه داشته باشید که دکلره کردن موها را زیر نظر یک متخصص آرایشی و آرایشگری با تبحّر انجام دهید، تا نتیجه دلخواهتان را بدون آسیب زدن به موهایتان بدست آورید.
هیچ گاه خودتان در منزل دکلره نکنید، چون این کار علاوه بر آسیب احتمالی به مو باعث آسیب دیدن اعصاب به علت حرارت بالایی که بخاطر مواد دکلره و خارج شدن کراتین از مو دارد مطلوب نیست.


۴ – در ابتدا موها را با پودر دکلره آبی واکسیدان ۱۲ درصد از ۲ سانت مانده به ریشه و از پشت سر شروع کنید، برای این کار اول موها را تقسیم بندی کرده سپس لایه های نازک از مو را انتخاب و مواد دکلره را با برس بر روی مو بگذارید.

آموزش انواع فرمول ترکیب رنگ مو در اینجا : آرشیو کامل فرمول ترکیب رنگ مو


پس از اینکه تمام موهارا دکلره کردید، با کلاه رنگ موها را بپوشانید و پس از گذشتن ۲۰ دقیقه تست مقاومت برروی موها انجام دهید. پس از گذشتن این تایم هر ۱۰ دقیقه اینکار را انجام دهید، تا از سلامت موها مطمئن شوید.

اگر بعد از گذشت ۱ ساعت موها به پایه ۸ نرسیده بود، مواد را کاملا از روی موها پاک کنید و با مواد جدید آنها را کاور کنید. وقتی موها به پایه ۸ رسید ریشه ها را نیز دکلره کنید، تا ریشه و ساقه همرنگ شود.

فرمول ترکیب رنگ مو آبی
رنگ مو آبی

نکته :

به علت حرارت کف سر سرعت خارج شدن رنگدانه های مو بسیار سریعتر است، به همین علت نمیشود همزمان ریشع وساقه ها را دکلره کرد چون باعث پوسیدگی ریشه و بدرنگ شدن ساقه ها میشود.
پس از اینکه موها به پایه دلخواه رسید با آب ولرم سر را بطور کامل میشوییم و آب اضافه موها را با ملایمت وآرامی میگیریم و رنگساژ را به موها میزنیم. توجه داشته باشید که سرعت عمل در این مرحله بسیار حائز اهمیت است .

فرمول رنگ موی آبی کلاسیک :

فرمول اول :

رنگ آبی۷ سانت
رنگ مشکی پر کلاغی۱ سانت
واریاسیون آبی۲ سانت
واریاسیون نقره ای۱ سانت
اکسیدان۶ درصد سه برابر مواد

فرمول دوم :

رنگ مو ژله ای آبی۱ تیوپ
واریاسیون آبی۱ سانت
رنگ مشکی پر کلاغی۱ سانت

ترکیب رنگساژ :

مواد را در کاسه رنگ مخلوط کرده و اکسیدان را کم کم اضافه کرده به اندازه ای که غلظت آن مثل خامه شود. بعد از پشت سر و با سرعت روی موهای نمدار مواد را میزنیم و با شانه دندانه درشت به آرامی آنهارا شانه میکنیم، تا مواد به همه قسمتهای مو برسد.

فرمول ترکیب رنگ موهای بیشتری را آموزش ببینید : فرمول ترکیب رنگ مو سبز آبی اقیانوسی


حدود ۵ – ۱۰ دقیقه زمان میدهیم تا موها بطور یکدست رنگ شود در صورتیکه رنگ تیره تری خواستیم میتوانیم این مدت زمان را بیشتر کنیم.

  • حداکثر زمان مجاز مکث رنگساژ برروی موها بیست دقیقه است.
  • پس از شستن موها با آب سرد و نرم کننده کوتیکول های مو بسته میشود .

نکته ۱ : دقت کنید مواد را به آرامی و در یک جهت هم بزنید تا بافت یکدستی بدست بیاید .

نکته ۲ : بهتر است تا سه روز پس از رنگ کردن از حمام کردن خودداری کنید تا رنگ موهای شما تثبیت شود.

نکته ۳ : برای شستشوی موها از شامپو های فاقد سولفات و مخصوص موی رنگ شده استفاده کنید تا دوام رنگ مویتان بیشتر شود.

نکته ۴ : از آنجایی که رنگ آبی رنگی فانتزی است، پس از ۱۵ – ۲۰ بار شستشو کاملا پاک میشود و یا خیلی کمرنگ میشود میتوانید دوباره با رنگساژ این رنگ را تمدید کنید.

فرمول رنگ-مو-آبی
رنگ مو آبی با ۲۰ دقیقه ماندن روی سر

در صورت داشتن هرگونه سوال, سوالات خود را در قسمت نظرات کاربران مطرح کنید, تا در سریعترین زمان توسط کارشناسان سایت دخترانه پاسخ داده شوند.

+1
41
+1
62
+1
29
+1
16
+1
7
+1
13
+1
21

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “آموزش ترکیب رنگ مو آبی کلاسیک

  1. تصویر آواتار آوا گفت:

    من رنگ آبی تیره میخواستم
    با فویل وبصورت تکه ای موهام دکلره پایه ۷ و بعد هم رتگ صورمعه ای گزاشته شده بود که فقط تو نور صورمعه ای مشخص میشد الان بعد از یکماه رنگ زیتونی شده
    میخوام آبی بشه چکار کنم .دوباره دکلره یا روی همین میتونم رنگ آبی بزارم ؟
    رنگ مو بلوند با صورمعه ای و واریاسیون آبی رنگ آبی به من میده؟

    1. تصویر آواتار یاسین گفت:

      اصلا نمیتونی انجام بدی عزیزم پایه موهات باید از ۸ به بالا باشه هر کاری کنی موهات سبز میشه و بد رنگ الان یا ریموو کن یا دوباره دکلره کن که پایه بالایی بده موهات از شب قبل روغن نارگیل فراوان به موهات بزن و فردا با آب سرد بشورش و شروع کن به مواد زنی یه پیمونه پودر دو پیمونه اکسیدان ۹ 🙏🤚☺️

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.