تکنولوژی

اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر ZTE axon 20 5G

اولین گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر :

تقریبا یک سال پیش بود که اوپو اولین کانسپت دوربین سلفی زیر نمایشگر را به نمایش گذاشت. اما بعد از گذشت یک سال اوپو هیچ گوشی هوشمندی با این فناوری به بازار عرضه نکرد.در دنیای امروز با پیشرفت علم و فناوری اگر شما چیزی نسازید٬ شخص دیگری این کار را انجام می دهد و این بار ZTE آن شخص است. در این مقاله در سایت دخترانه قصد داریم به صورت مختصر نگاهی به این گوشی با فناوری جدید داشته باشیم.

مشخصات :

گوشی هوشمند ZTE Axon 20 5G از یک قلب تپنده اسنپ دراگون 765G به همراه یک باطری 4220 میلی آمپر و یک نمایشگر 6.92 اینچی اولد با رزولوشن +FHD بهره می برد.

این تلفن همراه هوشمند از یک دوربین زیر نمایشگر 32 مگاپیکسلی استفاده می کند٬ که قادر است چینش زیر پیکسل ها را بهینه سازی کند تا نور کافی به دوربین برسد. از آنجا که تراکم پیکسل در این قسمت کمتر است٬ شکاف هایی در این بین وجود دارد تا نور بتواند از طریق این شکاف ها و پیکسل های شفاف عبور کند تا به دوربین برسد.

اما نتیجه همه ی این ها یک مربع کوچک در بالای نمایشگر است٬ که زمانی که صفحه روشن باشد همانند یک شبکه پیکسلی به نظر می رسد.هر رنگی به غیر از رنگ سفید این پیکسل ها را به طور موثری پنهان می کند. اما اگر شما در یک وب سایت با تم سفید یا یک پس زمینه سفید داشته باشید٬ کاملا متوجه تفاوت و حضور دوربین در این بخش می شوید. اما اگر در رنگی به غیر از رنگ سفید بخواهید به دنبال این پیکسل ها بگردید٬ باید با زوایای خاصی به آن نگاه کنید تا متوجه حضور دوربین در زیر نمایشگر شوید.

دوربین زیر نمایشگر

مزایای دوربین زیر نمایشگر :

دوربین های سلفی زیر نمایشگر٬ می توانند به تلفن های هوشمند کمک کنند تا شما ارتباط چشمی بهتری هنگام تماس های تصویری با مخاطب برقرار کنید. اما به شرطی که این دوربین در وسط نمایشگر قرار بگیرد٬ یکی از مزایای این فناوری جدید این مورد است٬ که احتمالا در سال های آینده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

قیمت :

این گوشی هوشمند٬ در رنگ های صورتی ٬ سفید ٬ نارنجی و مشکی از تاریخ ۱۰ سپتامبر روانه بازار چین می شود٬ و قیمتی حدود ۳۲۰ تا ۴۹۹ دلار با توجه به میزان رم و حافظه داخلی خواهد داشت .

+1
1
+1
0
+1
1
+1
2
+1
1
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.